تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 284
  • 71 مرتبه
  • 1403/07/14

مشخصات گوشی جدید سامسونگ لو رفت ، گلکسی A16 فراتر از انتظار!

مشخصات گوشی جدید سامسونگ لو رفت ، گلکسی A16 فراتر از انتظار!

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی اقتصادی جدید سامسونگ ظاهری مشابه با نسل قبلی خواهد داشت و از ۶ سال پشتیبانی نرم‌افزاری بهره خواهد برد که از تمام گوشی‌های هم‌رده‌اش بیشتر است.

به‌گزارش سم‌اینسایدر، یک فروشگاه خرده‌فروشی اروپایی تصادفا، مشخصات فنی گوشی گلکسی A16 را فاش کرد. هر دو نسخه‌ی 5G و 4G گلکسی A16 ظاهرا به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی با وضوح ۱٬۰۸۰ در ۲٬۳۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز خواهند بود.

مدل گلکسی A16 سامسونگ، یکی از گوشی‌های میان‌رده محبوب این برند است که با طراحی جذاب و ویژگی‌های کارآمد، توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است. در ادامه، مشخصات دقیق این مدل به تفکیک و با جزئیات ارائه می‌شود:

 

 

 

 

طراحی و نمایشگر

گلکسی A16 به طراحی مدرن و جذابی مجهز است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی از نوع LCD با وضوح HD+ است که تجربه بصری خوبی را ارائه می‌دهد. لبه‌های نازک و طراحی خوش‌دست آن باعث می‌شود که کار با گوشی بسیار راحت باشد.

سخت‌افزار

این گوشی از پردازنده‌ای میان‌رده بهره‌مند است که عملکرد خوبی را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های روز ارائه می‌دهد. همچنین، مدل A16 با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت و رم 4 و 6 گیگابایت عرضه می‌شود که امکان ذخیره‌سازی و انجام چند وظیفه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

دوربین

گلکسی A16 با دوربین‌های پشتی دوگانه، شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین عمق 2 مگاپیکسلی، توانایی خوبی در ثبت تصاویر با کیفیت دارد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز برای دوست‌داران سلفی گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود.

باتری

این گوشی با باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر ساعتی خود، می‌تواند روز کامل را برای کاربران تأمین کند. همچنین، قابلیت شارژ سریع 15 وات به کاربران امکان می‌دهد تا در زمان کمتری گوشی خود را شارژ کنند.

و اینکه: مدل 4G گلکسی A16 احتمالا به تراشه‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک Helio G99 و مدل 5G به تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۳۰ سامسونگ مجهز خواهد بود.

هر دو مدل ظاهرا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهند بود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا با کارت microSD از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی A16 محسوب می‌شوند.

گوشی مدل گلکسی A16 سامسونگ احتمالا به‌لطف گواهی IP54 در برابر نفوذ آب‌ و گردوغبار مقاوم خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی دستگاه می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۳ و NFC و حسگر اثر انگشت جانبی اشاره کرد.

قیمت گلکسی A16 در مدل 4G احتمالا از ۲۱۰ یورو (حدود ۲۳۲ دلار) آغاز می‌شود. قیمت گوشی در مدل 5G ممکن است به ۲۴۰ یورو (حدود ۲۶۵ دلار) برسد.

برای خرید انواع گوشی سامسونگ با بهترین قیمت میتوانید از همین سایت اقدام نمایید.

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.